Frensh today again

Ensam igen i skolan, franska förstör mitt sociala liv. Orka att franskan alltid gör att jag få vara ensam, så var det i högstadiet också, då var jag den enda som hade farnska och jag hade den efter lunch medan resten av klassen och alla jag kände hade det innan lunch. Så alla slutade medan jag satt kvar i skolan och var tvungen att ha franska, fatta hur mycket det suger .
Aja, det är ju bara 45 min tills dom andra kommer, får väll stå ut. Vad ska jag hitta på på datorn då? jag får väll sitta och blogga i 40 minuter eller nått.

Btw, franska muntliga saker gick typ åt helvet, jag gjorde det med en kille som bara satt och babblade och allt jag sa va " oui" D'accrod" "trés bien" osv. fatta hur hemskt det var, stakars honom att han fick vara med mig. Hur kan man bara prata så där flytande och bara låta det gå? fullkomligt omöjligt. Det söööög totalt.
HAHA jag satt typ och snackade engelska istället, typ hela tiden sa jag "great" "okay" och typ "nice" Hahah vilken tönt jag är . Men jag kan inte rå för det, det kommer bara ut engelska istället, jag vet exakt vad jag skulle säga på engelska, då skulle det flyta på som bara den, skulle äga men sen när vi kommer till att jag måste snacka franska så går det inte lika bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0