"händer samtidigt"

Jag älskar när saker typ "händer samtidigt"

Typ som när min mamma frågade mig en gång hur många fiskpinnar jag ville ha. Då sa jag 4, och precis när jag sa det så kollade jag på kl och då var kl 4! vilket sammanträffande.

I ett avsnitt av oth så säger Peyton att Nathan är en matyr och sen tar hon en bild av honom när hon säger det. Och jag var inne på internet och letade OTH bilder  och samtidigt så kollade jag på ett avsnitt av OTH när Nathan säger till Lucas "And Peyton thinks I'm a martyr" Och precis när han säger det så klickar jag på nästa bild på en sida och så kommer bilden upp som Peyton tar av honom när hon säger att han är en martyr. Hur stor är chansen?

En gång i skolan så sitter jag och snackar om att Mamma ska ringa mig och precis när jag säger det så ringer hon.

och nyss när jag bloggade så heter rubriken "even Though" och precis när jag skriver though, så säger dom det i en låt som jag lyssnade på.

What are the odds liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0