hemma igen .

Har äntligen kommit hem. Mama och jag gick runt och shoppade i typ 2 timmar eller något.
Från HM köpte jag ett vitt linne, en skinnjacka, en svart vit randig halvlångärmad tröja och såklart en grön tjocktröja med dragkedja. Det blev typ 900 så det var ganska okej. Liksom man fick ju till och med en skinnjacka.
Sen så gick vi till Åhlens och köpte hårfärg MEN när jag kom hem så började jag färga håret dirket så jag råkade ta mammas istället som var mörkbrun istället för min chockladbrun. Liksom fattaru hur bra chockladbrun låter? Låter till och med gott :D Så nu kommer mitt hår att bli svart istället, vilket inte var planen.
Jaja det blir säkert bra i alla fall . Blir väll brunt någon gång, jag vill bara inte se ut som en emo you know .:P

image232

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0