Inget liv ?

Så här gick det till när man lämnar Sofia och Hanna esamma i mitt kök. På mitt kylskpå så har vi massa ord som man kan bilda meningar med, och jag antar att dom hade tråkgit en kväll då dom var hemma hos mig:
Här är deras mening

Elegant exklusiv snygg singelär tänd på kylskåp att i dåsig bakis upprymd fest orka lyssna du skall eller fixa ett fet cigarett fröka jag bör när limousinen are hög hej dekadent avslagen skumbad din tårta du snittar i sällskap sa sa polare vi vänner snylta alkohol jag vill så kul kanske ibland man trevlig vin tack fumla fy fiasko ja poesi de bli våra kräftor torra efter party hoppsan garva jag skall het frisyr ge han bilda taxi tryckare av mot sexis vi borde forfest vilken utsökt bubblande iskall vidrig ljus not hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0