Jesse McCartney ?


Seriöst jag är verkligen i chocktillstånd.
jag hade ju precis gett upp hoppet på Jesse McCartney, A lost thing liksom.
Men sen ba hittade jag den här senaste videon och jag tror fan att jag kommer att svimma.
Jag tror inte att ni ens förstår hur snygg och sexig han är i den här videon.
Kolla början bara, hur är det ens möjligt att en människa kan vara så sexig. SERIÖST kolla bara dom första 40 sekunderna om du inte tror mig, du kommer att bli lika såld som jag, om inte så är du inte mänsklig.
Vad har hänt liksom? Jag typ skrek när jag såg den, blev fullkomligt chockad. Han ba försvann för ett tag sen och nu ba kommer han tillbaka hetare än NÅGONSIN.
Och låten är inte så dålig heller:P HERREGUUUUUD
herreugud, jag är fullkomligt såld.

Kolla på håret liksom och kläderna. Han påminner mig och en människa också som jag tror Emma, Michaela och Afroz vet vem.
Han ser fan lite ut som en yngre Leonardo DiCaprio, vilket inte är dåligt:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0