Maria avskyr påsken .

GOOOD jag hatar påskenjag hatar påskenjag hatar påskenjag hatar påskenjag hatar påskenjag hatar påskenjag hatar påskenjag hatar påskenjag hatar påskenjag hatar påskenjag hatar påskenjag hatar påskenjag hatar påskenjag hatar påskenjag hatar påsek

J A G  H A T A R P Å S K E N!!
Man blir så galet deprimerad, med allt gult och alla små kycklingar och allt godis och alla är så glada och bla bla bla. Värsta helgen på året, tänker låsa in mig på mitt rum hela helgen..då kan man undvika både allt gult och glädje. Och inte en chans att jag öppnar dörren när det plingar på, det kan vara dom där små påskkärringarna och jag tänker fan inte ge bort mitt godis, det är mitt.
När jag tänker efter så kan det vara för att jag aldrig får påskägg, fick typ aldrig det när jag var liten, det lämnar sår jag lovar. Jag har men för livet, kommer aldrig att kunna se påsken som alla andra gör.
Usch jag mår illa när jag tänker på påsken, till och med påskmusten är äcklig. Tack gode gud är det bara EN gång om året, men det varar jävligt länge, för länge om jag har något att säga till om .

Jag vet jag vet , jag är patetisk .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0