Old tönt .

An old flame showed up.
Kommer ni ihåg när jag skrev om den där tönten som blev typ besatt av mig?? jo precis han, han skrev till mig nyss och frågade vad jag skulle göra i helgen och om jag ville följa med och åka båt.
Vem fan vill åka båt med honom?
Så Miranda tvingade mig att skriva så här till honom " jag ska ha mycket sex i helgen"
"med min kille dåra"
SEN efter det så frågaed han om jag ville följa med honom och åka båt
och sa " jag vet att du inte har någon pojkvän för du har sagt att du vill vara singel"
Jag sa " men saker händer"
Så du vill inte åka båt med mig sa han
" jag ska knulla med min pojkvänn" sa jag då

Vill bara poängtera att jag INTE har en pojkvänn and I like to keep it that way .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0