One tree hill 5x11

image275

One tree hill episode 5x11
Det här avsnittet är officiellt mitt favorit avsnitt.
Så mycket drama, skratt och tårar.
Fan va snygg Chase har blivit by the way, tycket inte alls om honom i fjärde säsongen.

Fy faan va jag skrattade när Peyton, Brooke, Owen och Chase satt i bilen tillsamans, Pinsamt.
Skrattade seriöst out loud när Chase berättade hur han kände Brooke, och hon ba satt och skämdes och Petyon satt och skrattade i baksätet. Så hysteriskt roligt.

Älskade när Haley ringde till Lucas och sa värsta grejen som chokade i alla fall mig, men det var på tiden liksom:P
Fan va jag grät också när Brooke ÄNTLIGEN Stog emot sin mamma, sorgligt ögonblick.

Nä men absolut det bästa avsnittet i sägons 5.
Varje scen skulle jag kunna se om och om igen, varje scen innehöll något speciellt och jag kund inte få nog.
Bästa var ju lätt Brooke, Peyton, Owen och Chase storylinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0