plans for the summer, I think .

Snackade med mamma för ett tag sen och vi började prata om att jag, hon och min bror ska åka till England i sommar. Min bror vill såklart åka så snart som möjligt, men jag sa att jag vill vara 18 när vi åker, så vi måste vänta.
Så vi tänkte åka dirket efter att jag fyllt år, 30 maj, men den 3 juni tar min kusin och min andra bror studenet, så då måste vi ju vara hemma. Så vi kom fram till att vi ska åka typ en vecka efter att jag har fyllt år, helgen efter, typ den 6 juni. Man måste ju inte gå på sin egen skolavslutning, den är inge viktigt. Så vi åker så fort vi har min födelsedag och studenten överstökat.
Sen så kanske jag ska följa med Lover och Anna till Amsterdam i sommar, jag är inte helt säker än, har inte precis världens bästa inkomst. Men när min pappa kommer hem igen så ska jag fråga om han kan betala min resa eftersom jag fyller år. Han pröjsade för min brorsas resa när han had fyllt 18 typ. Fast han skulle ju betala tillbaka lite sen, och det kan jag också göra, jag vill bara komma  bort från Sverige ett tag.

Fett kul att vara i Amsterdam, allt är lagligt:D
Jag ska fan gå och köpa en prostituerad, inte för att använda den, bara för att jag får.
Sen ska jag sitta och titta på den eller nått sånt. Vill inte veta vad Sofia och Anna kommer att göra, i alla fall saker som jag inte kommer att göra, men jag kan bli övertalad till vissa saker, vissa.

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag tar studenten 5 Juni, hmpf

2008-03-10 @ 17:27:28
URL: http://guldmedalj.blogg.se
Postat av: Maria

5 ? min mor sa den 3... aja planen är orubblig

2008-03-10 @ 19:52:45
URL: http://aptitude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0