thats absolutley grejt

Jag har typ verkligen varit på blogghumör idag, har haft så mycket att säga, har så mycket att säga.
Kanske för att jag har varit  borta i en vecka, but now I'm back.
Kommer säkert inta att ha ett skit att säga imorgon, är inte rikigt säker på om det är en bra eller dålig sak...
återkommer imorgon med det.

Får se om jag går till skolan imorgon men jag hade faktiskt tänkt att åka till Unga Örnar distriktet imorgon för det är en snubbe, Roger, sista dag dära så alla ska komma och tacka honom för ett par trevliga år.
Passar ganska bra faktiskt för jag hade tänkt att kila in på HM också och köpa ett par saker.
Var inne där för typ 1 ½  vecka sen och hittade tre fett snygga plagg. Dom måste man ju helt enkelt bara ha.

Ska googla lite OTH bilder nu, kommer säkert att slänga in ett till inlägg ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0