upp och ner hela tiden

Dagen går bara upp och ner hela tiden. Först så hade jag franska på morgonen och då fick jag reda på hur det gick på senaste provet so here goes
G på hörförståelsen
G + på läsförståelsen
IG + på uppsatsen
IG på muntliga

Hur fan får man IG + på en uppsats? det gick ju bra måste jag säga.

Seeen så var det matteprov och jag kunde ju faktiskt ALLT i boken men sen så när jag sitter där med det jävla provet så försvinner all kunskap, booorta. Så det gick inte så bra men jag tror nog att jag får i alla fall G.

OCH SEEN så kommer den ljuvliga(Förförstagången) affärsjuridiken och jag fick tillbaka provet jag gjorde förra veckan. And guess what?Jag fick VG +.  Hur i helvete fick jag VG +? jag pluggade dagen innan och jag gissade typ på hela första sidan. HAHA jag fick IG + på den fösta uppgiften också, skrev typ en osammanhängande mening:P

jaja men nu är jag glad igen, tills imorgon ialla fall då det är är företagsekonmiprovet. Hade tänkt plugga till det efter att jag har fått se det senaste one tree hill avsnittet .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0