Gilmore Girls season 3




Har precis kollat klart på tredje säsongen av Gilmore Girls, fjärde är inte klar än så jag får vänta tills imorgon, vilket kanske är lika bra. Tredje säsongen är absolut min favorit säsong, det är sista gången som dom är som vanligt, innan Rory börjar på Yale och allt blir annorlunda. Och Milo Ventimiglia AKA Jess är ju med i tredje säsongen så det kan ju vara därför också.
Jag råkade gråta när jag såg det sista avsnittet, men hennes avslutningstal var så underbart och jag kunde inte för det och sen när Jess ringer henne men säger inget och hon säger att hon älskar honom men det här är "hej då", och man får se honom på andra änden, lägga på luren och se jätte sårad ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0