headlines .

Okej så nu sitter jag instängd i mitt rum eftersom min brorsa sitter i vardagsrummet med typ 10 kompisar.
Vete fan varför jag gick med på det, han sa att dom skulle titta på matchen, Sveriga VS Finland, men den är slut och dom är fortfarande hära.....Vad vill dom ?
Gick förbi Sofia ett litet tag, har ju inte precis hängt med i svängarna så  vi snackade lite och jag somnade i hennes soffa, vilket jag alltid gör.
Så nu hade jag tänkt fortsätta uppdraget titta på alla säsonger av Gilmore girls men först ska jag hitta min brorsa och be honom slänga ut alla och han sak fan paya up 100 spänn som han lovade för att han fick vara här uppe.
Får se hur bra det går .


Kommentarer
Postat av: M

gonatt<3

2008-05-18 @ 01:39:46
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0