I'm I right or I'm I right ?

image533

Blondinbella har skrivit om oss i sin blogg och sagt hur roligt det var att ge ballonger till alla barnen och se oss äldre kasta iväg dom och försöka hålla alla jävla moderater borta. Hittade den här bilden på bloggen med vårat tåg, alla barn, alla jävla blå ballonger och såklart mig :D Och alla mufare runt om tåget .
Jag är ledsen men jag fattar verkligen inte hur så jävla många ungdomar kan vara med i det där MUF-förbundet? Hur patetiska får man vara? Man kan ju inte hålla med dom äckliga moderaterna och Reinfields tankar, dom är ju inte ens logiska, rättivsa eller solidariska. PATETISKT!. Dom alla måste vara hjärntvättade.

Så här kommenterade jag hennes inlägg;
Håller fullkomligt med Becca, orka komma till humlegården och FÖRSÖKA ta över socialdemokraternas demonstration, kan ni bli med desperata, det var en jävla cirkus när ni kom och såklart att vi slänger iväg era ballonger. RÖTT ÄR DET SOM GÄLLER I SVERIGE!!!! Kanske inte just nu men det kommer att bli så!
Så här skrev Becca;
Kan ju bara säga att vårat skansen tåg ägde och ni snackar om barnasinne , HAHA säger jag bara vi sätter iaf våra barn i ett skansen tåg som dom uppskattar ist för att gå runt och dela ut chocklad och ballonger. HAHA du såg lite rolig ut där du stod med massa blå ballonger oxå haha vi börja skratta som fan. Och du kan ju inte lägga ut bilder jag kanske inte vll vara med på bild i din blogg eller hur ?

Kommentarer
Postat av: pasia

sossar är dem som är hjärntvättade och naiva. och ofta lata.

2008-05-01 @ 21:01:03
URL: http://pasia.webblogg.se/
Postat av: Anonym

du skriver som en kratta :)

2008-05-01 @ 21:34:54
Postat av: Susanne

Grejen är den att sossar har alltid försökt manipulera barn. Blev det själv när jag var yngre. Därför har jag ingen respekt för ssu i överhuvudtaget.

2008-05-01 @ 22:18:36
URL: http://SusanneFors.blogg.se
Postat av: Olle

HAHa din hjärntvättade sosse. Enda anledningen för att du skriver såna kommentarer på hennes blog är för att få publicetet till din egen

2008-05-01 @ 22:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0