Matte nationella någon?

Idag ska jag plugga matte heela dagen, är seriöst livrädd för matte B nationella på torsdag. Kommer ärligt talat att sitta och gråta under hela provet, hur fan ska man klara den där skiten? vi är ju för fan inte mer än människor, dom kan ju i alla fall göra ett ganska så rimligt prov som man kan åtminstonde få G på. jag kommer seriöst att sitta och skratta åt provet, som vi gjorde ett läxförhör förra terminen, det kommer att vara hysteriskt roligt för jag kommer att förstå det lika lite som jag förstår kinesiska.
Jag och Michaela skrev ut ett natinella från 2002, frågorna var på 3 eller 4 sidor och facit var på resterande 11 sidor.
Asså uträkningarna är inte ens normala för en vanlig människa att göra..

Punkterna A, B och C ligger på en cirkel.

O är cirkelns medelpunkt.

Bestäm vinklarna i triangeln ABC.;


 

image557
Liksom vad vill dom ? inte en chansa att jag kan den där skiten ! Inte en chans att jag ens tänker att försöka att förstå den där skiten. Dom är ju fullkomligt dumma i huvudet, ingen normal människan kan det dära.!


Och kolla in den här bilden och säg gärna till om du har en aning om va fan det ska betyda....?!
image556 ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!? VA !?!??!?

Kommentarer
Postat av: Becca

Hahah maria ta det lugnt det är jätte lätt vill du ha hjälp eller ^^ det där är inte så svårt ^^

2008-05-06 @ 08:45:15
URL: http://boobadalo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0