One tree hill 5x17



One tree hill 5x17 Hate Is Safer Than Love
Underbart avsnitt asså.
Kom reaktioner hela tiden från mig och min brorsa; tårar, skratt, leende och öppen mun.
Älskade allt med avsnittet., varje scen var underbar.
Har aldrig sett Chad AKA Lucas så jävla arg förut och när Jamie blev ledsen krossade han mitt hjärta.
HAHA älskade när Peyton och Haley slängde vattenballongen på Dan.
Och när Dan står och tittar på basketmatchen så ser Haley honom, han ba backar typ 3 m, fast hon ser honom fortfarande. Fy fan vad jag skrattade, som om det gör en skillnad om han backar 3 meter.HAHA
Sista scenen med Lucas och Peyton visste jag redan vad som skulle hända, orka att han ba säger att han hatar henne, men när man är så deprimerad som honom så måste han ha någon att skylla på, han menade det säkert inte...så mycket. Ännu ett av mina topp 5 favorit avsnitt i säsong 5.
LOVED IT!
NOOOO BARA ETT AVSNITT KVAR :(
men one tree hill gjorde i alla fall min dag idag, nu är jag inte ledsen längre, iaf inte på ett tag.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Well I will wait for i while. Okej nu vart det skumt haha ska ju inte skriva på engelska här kanske :P Jag vill ha BRUCAS igen!

2008-05-13 @ 17:46:49
URL: http://cellena.blogg.se/
Postat av: Camilla

Oj nu glömde jag skriva klart det jag var på väg att skriva på engelska... Men jag skulle i alla fall skriva att ja får vänta ett tag med att få se det här avsnittet ;)

2008-05-13 @ 17:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0