Onsdag, halvvägs

HALLELULJUAH kunde det gå bättre idag eller?
satt på franskan och vägrade gå fram och få veta vad jag fick på första delen av franska provet imorgon, försökte smita ut när lektionen är slut men då kommer läraren bakom mig och säger att jag fick G!! Hur i helvete gick det till? 14 var G och jag fick 17 !! det är ju fan 3 poäng över G, är man bra eller är man bra?
Sen så slutar jag normalt vis kl 4 men vi har ju typ inga lektioner dom här sista veckorna så jag slutade halv 1 istället, eller okej, jag och Afroz gick runt i skolan och letade efter en lärare i 1 timme så vi slutade egentligen kl halv 12 men vi var påväg hem vid halv 1.
Fast nu börjar dagen gå neråt, har typ INGET minne på datan så jag har suttit i 3 timmar och raderat massa filmer, bilder och musik, men datan går fortfarande as segt och hakar upp sig HELA tiden. Riktigt irriterande.
En bra sak som har hänt i dag iaf är att min brorsa har donerat en digitalkamera till mig och min mamma :D Så nu ska jag ta massa foton och lägga upp på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0