thoughts.

Jag har äntligen kommit på i alla fall EN bra sak med matteprovet imorgon, och det är att det är det sista matteprovet jag någonsin kommer att ha i hela mitt liv. Kan det bli bättre än så? jag bryr mig inte om jag kommer att få IG, jag förväntar mig faktiskt inget mer. Och det är faktiskt mattelärarens fel, hon är helt störd, hon kan inte förklara över huvudtagt och allt gick neråt när vi fick henne i höstas.
Men men det skadar inte så mycket om jag får IG, jag kommer inte att han någon avändning för det ändå men om jag får IG i franska så kommer jag att lacka totalt, jag har inte gått 2 extra år med franska för att få IG och inte få mina extra meritpoäng. Snäälla låt mig få G i franska, jag kommer seriöst att gråta om jag får IG i franska.
jag vill inte .

Kommentarer
Postat av: jennie

Maria!..Jag tror på dig :)

2008-05-07 @ 19:45:51
URL: http://skrattaefnatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0