uppdate from the day and the one after that

1 days left to the big day my friend.
Hur ska jag spendera min tid?
Jooo imorgon ska vännerna komma över och vi ska fira mig och vi måste också plugga eftersom vi har ett företagsekonomiprov på fredagen AKA my birthday. Hur patetiskt är inte det?
Men det ska bli jätte roligt iaf.
Sen har fredagen kommit och då var ju planen att tatuera mig men jag är inte psykiskt redo för det ännu så vi har flyttat på det, men snaart så. Ska istället hem och träna lite med Hanna och sen hjälpa till med maten och sen så kommer gästerna. Trevlig trevligt.
Men men nu hade jag tänkt att gå och lägga mig, är gaalet trött. GOD NATT .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0