Oth 5x18



Bästa säsongsfinalen någonsin typ, OTH och Mark är så GRYM på att göra cliffhangers och få en att sukta efter nästa säsong. Som jag har sagt ett flertal gånger förut, Mark Schwhan är ett rent geni.
Fan va jag grät när Brooke lämnade Angi och sen kom Lucas fram ur folkmassan, underbar scen och hennes smärta och tårar kändes så äkta.
Jag tror lätt att det var Peyton som Lucas ringde i slutet, tror verkligen inte att det var Lindsey och det skulle vara ganska tragiskt om det var Brooke, orka gå ner den vägen igen. Dom har kört på det där triangeldramat i 5 säsonger och det börjar bli uttjatat. Jag vill att Lucas och Brooke ska vara tillsammans men jag hoppas att det är Peyton för seriens egen skull.
Älskade när Nathan spelar basket mot Q och han dribblar förbi och hoppar ochsätter den och både Nathan,  Q och Jamie ser helt chockade ut.
Jamie: WOOW
 Q : My god, what the hell was that?
Nathan: I don't know, I just, I can do this
Q ser helt chockad ut och tittar på Nathan och sen Jamie  och vete fan vad han ska säga.
Nathan: (säger till Jamie) We're gonna do this. WOW
Q står fortfarande helt chockad och tittar efter Nathan när han går iväg och sen på korgen.
Så klockrent.

Q: hey J Scott! Why don't you run out to the hallway and get us som water.
Jamie: okay
Q: hey, if you see any hot psyko nanny's out there you run back in here, okay?
Jamie: Not funny

Lucas: It's just a dream, right?
Peyton: It's my dream

Hela avsnittet var klockrent och lätt ett av mina topp tre favoriter.

Älskade scenen med Gawin Degraw och Jamie, Gawin är en grym artist.
Det påminner så mycket av OTH och det känns som gamla tider fast med nya tvister.
LOOVE IT
Titta in klippet i början, det är då Jamie och Gawin sjuner.

Kommentarer
Postat av: J.eynie

:) Hehe. Jag har själv med detta klippet där Gavin och Jackson (Jamie) sjunger tillsammans!

SÅ FUCKING jävla söt är lille Jamie Scott! :D

2008-05-22 @ 09:40:44
URL: http://jeynie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0