Danielle, Kay och Jesse drama :P :D

Shit vilken chock jag fick nyss, jag anade det men visste inte riktgit säkert.
Kay Panabaker som spelar Jesse McCartney lillasyster i Summerland är syster med Danielle Panabaker som spelar en av jesses flings i serien. Danielle och kay spelade mot varandra i serien och jag tyckte att dem var lika men jag trodde inte dem var systrar, fett coolt

Det går också rykten om att Jesse och Danielle dejtar .... ? Dem hade ju lite kemi i serien också så det är väll okej antar jag :P

Det mest orättvisa här är också att dem här två tjejerna är einstain smarta, bokstavligt talat. Båda gick ut high school när dem var 14 och 13. Och jag tror att Kay som är 90:a har gått ut Collage till och med..? Hur fan kan man vara så smart ?

  Kay och Danielle Panabaker

 Jesse och Danielle som Bradin och Faith i Summerland .


Här är scenen då  Kay och Danielle Panabaker spelar mot varandra i Summerland.
Fett konstigt att vara systrar så ska man hälsa på varandra:P


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hoppade dom inte av för att skådespela då?

Annars var dom riktigt duktiga i skolan mår jag säga :)

2008-11-30 @ 00:32:27
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0