Humor på högsta grad

HAHA trodde dem här fotona var gone forever, men sen så hittar man dem på Cecilias dator . Vilka minnen, detta var ca 4 år sedan i min nuvarande lägenhet, men det var inte min då, hade ingen aning om att jag skulle bo i den 3 år senare. Om jag hade gjort det så hade jag ALDRIG gjort och låtit Cecilia göra dem sakerna som gjordes. HAHA .
Minnen för livet liksom . Det känns lite pinsamt att visa dem men det var en lång tid sen och jag är verkligen inte den jag var, jag är speciellt inte blond



Dennis  och jag, den tönten taffsar :O



Cecilia och hennes dåvarande pojke Rasmus, väldigt söta, och små :D



Haha Cecilia och jag, väldigt sexiga .


Klockrena bilder, man minns dagen som om den var igår

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Jag med :)

2008-11-07 @ 22:01:09
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0