Laserdome is the shit baby

 Hallo hallo
Gjorde roligaste saken idag, spelade laserdome :D Det var så jävla sjuukt roligt, ett av de roligaste sakerna jag har gjort . Var fett rädd innan, vågar ju knappt spela tvspel där man skjuter på varandra och nu ska jag göra det IRL, shit liksom, min personliga plan var att gömma mig i ett mörkt hörn. Men ärligt människor det var så fruktansvärt roligt, jag ba sköt som fan och allt som rörde sig.
HAHA underbart.

Vi var inte tillräckligt många så vi spelade mot typ 7 st 18 åriga killar, dem var ju värsta schwarzenegger gånger 8, men lite dödade jag dem..

För er som inte har spelat laserdome, GÖR DET , det var det bästa ever och jag ska fan göra det igen, någon som är på ??? ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha jaaaa vi kan göra de när jag fyller 20?=D å sen typ att alla drar hem å fixar sig osv sen hem till mig å käkar å förar å sen en feting utgång!!

2008-11-19 @ 22:26:12
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0