new clothes for a new me

Nu har jag beställt massooor av kläder :D Underbart. Det blev ganska mycket, men jag kan inte välja bort något:(
Som tur är går det att köra med avbetalning:D

Beställde överdrivet mycket så att jag kan testa och sen skicka tillbaka det jag inte vill ha, allt ser annorlunda ut på bild.

Här är jackan och jeansen som jag är fullkomligt förälskad i. Och en tunika som är jättesöt :D

 

 Jeansen är min största kärlek just nu, är helt förälskad i dem och bara måååste ha dem






Benvärmare, vinröda strumpbyxor och gråa knästrumpor




Halsduk, mössa och tröja


Världens sötaste skor, perfekta för vinterna för såna som jag som använder gympaskor året om :D
Ville ha i svarta men dem skulle inte komma förens den 10 december och så länge kan vi ju inte vänta. Kommer säkert skicka tilbaka och byta till dem svarta ändå .

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha ja jag kommer sitta som bänkad under mammaledigheten! fan äntligen htitat en syssla (A) hahaha =D

2008-11-22 @ 01:17:09
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0