Sorry for a lack of trying

Dålig uppdatering, dålig vana.
Slutade som vanligt 11 idag vilket är galet skönt MEN SEN när jag kom hem så var jag på riktigt städhumör, fråga mig inte hur. Så jag började städa hela lägenheten, dammsugade i vardagsrummet ÅTTA GÅNGER, åtta, och det är fortfarande inte helt rent. Jag skämtar inte när jag säger det att det blir verkligen aldrig rent, det är omöjöligt, får panik.

Så nu är lägenheten jäätte fin och ren, mysigt värre, har ju till och med möblerat om så det är ännu mysigare i vardagsrummet nu :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

ska vi ta en lektion i städning aknske unga dam? ;D jag är proffs fast inet så konstigt då min pappa var pedant(?) herregud väckning 10 på lördagar utav dammsugaren och att han ville ha städhjälp....

2008-11-17 @ 20:23:29
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0