2007-02-23 @ 14:53:01

Kommer du ihåg den här dagen Michaela?
Snacka om att vara extremt övertrötta, tråkigaste humorn vi hade. Fast det var roligt då och det är det enda som räknas <3


Nu till poäongen. I dag när vi satt och skulle bestämma vilka punkter vi skulle ha på våran uppgift, terrorism skrev hon ett M på den punkten hon ville ha, jag satt ett tag och stirrade på pappret och efter nån minut sa jag: men va fan båda våra namn börjar ju med M.
Både började asgarva.
jag lovar det var roligare när man var med, det är det oftast, men våra skämt har varit en aning tråkigt roliga dom senaste dagarna. Som när vi ska gå hem och en bus stannar framför oss, då säger vi samtidigt: ska vi gå på eller ? HAHA
inte särskilt roligt va ?
Sen när vi skulle gå förbi den bakom den sa jag: tänk om den backar på oss nu.
inte särskilt roligt det heller men men.
sen när vi står vi övergångsstället sa jag att vi skulle gå över (fast det var rött) då började hon gå, då börjad bilarna åka, då sa jag: oj då, haha jag ville bara se dig och Lucky påkörd(Lucky är hennes hund) hahahaah
inte roligt det heller ? nehe, jag är tyvärr ute med skämt nu.

- 2007-02-23 @ 14:53:01

Kommentarer
Postat av: M

den dagen var fett rolig :p

2008-10-24 @ 20:57:59
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0