31 september

Den här dagen har varit intressant, har gått halv 9 till 4 så jag är ganska trött.
Vi hade psykologi prov kl 12 ju, så jag och Michaela satt från halv 9 till 12 och pluggade till det, är vi duktiga eller vad ?

jag har verkligen saknat henne, allt faller äntligen på plats och jag mår bättre än jag har gjort på 2 veckor.
Jag hade inte insett innan hur bra Michaela göra dagen, att det är typ enda anledningen till varför jag orkar med skolan.
Förra veckan när hon var i Spanien, jag orkade och ville verkligen inte ta mig till skolan.
Men nu, så känns det helt okej :D

Kommentarer
Postat av: M

första oktober idag ju :p inte 31 september

2008-10-01 @ 22:00:23
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag visste att någon skulle kommentera det, kände på mig att det var du. jag märkte det felet precis efter att jag hade postat det, orkar inte ändra, det får stå så

2008-10-01 @ 23:32:30
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0