5 Oktober

Fan va dålig man var på att blogga idag då... Men jag har faktiskt inte varit hemma på hela dagen.
Vid 12 mötte jag Emil inne i medis för att planera annorlunda kusen,även fast han och jag inte precis hade samma åsikter så valde vi mina ideer i slutändan ändå. Jag får till och med bestämma vilka filmer vi ska se :D
Har nog tänkt mig att det bli Hairspray och sharkwater. En komdei och en dokumentär, annorlunda? :P

Sen drog jag hem till min farmor där vi åt mat, fikade och spelade kort. Och skrattade åt farmort 60 år gamla skivspelare, HAHA roligaste ljudet.

Och nu är man äntligen hemma, har precis gjort klart videon som jag lägger upp om några minuter,

Ska nog ta och sova typ nu, eller försöka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0