Dom bästa ögonblicken sommaren 2008

kör en liten storyline med mina absoluta favoritdagar och ögonblick sommaren 2008.
Eller från 24 maj till 26 augusti .
En fullkomligt underbar sommar måste jag säga :D <3




Melodifestivalen hemma hos Sofia, ett par galna kvinnor



jag fyllde 18 :D



Spenderade dagen med kusin i hummlegården



båt med kusin ,melle, solla, pia och mor



Min bror och jag på morfars landställe <3



Alla dagarna i sommras med dom här töntarna, ett antal dagar blev det :D



Åkte till Slandö <3



En helt vanlig dag på slandö, som bara går att älska <3



Barnen har åkt hem :D



lekdag med kusin



Åkte till spanien <3



Första kvällen i Spaninen. Möjligtvis den bästa dagen i mitt liv än så länge.



HAHA måste bjuda på den här igen. Roligaste på hela veckan (nästan)
way to go melle :D <3



Sista dagen i spanien, som vi spenderade på stranden




Och några såna här dagar X 10 .
Vi körde såna här kortkvällar minst 10 gånger under sommarens gång, hjödpunkten på dagen liksom :D

Kommentarer
Postat av: GULDMEDALJ

Du ser bilden på oss tre framför tuben? JAG ÄR LÄNGRE ÄN MELLE! Visst? Sa ju det, och snart längre än dig med tönt :D <333

2008-10-09 @ 23:22:46
URL: http://guldmedalj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0