Min värld gick nästan sönder :O

Fy faan va jag var rädd idag, det var det värsta på länge.  Jag ska inte ha en mobil längre.
Jennie och jag satt och åt glass inne på fiket vid slussen när vi väntade på bussen, sen gick vi därifrån och tror du inte att jag glömmer min mobil ? KLART JAG GJORDE!!
Höll på att dö ,fick panik och visste inte vart jag skulle ta vägen.
Jennie ringde mobilen och en tant svara . Jennie ba" ursäkta, har du hittat den här mobilen ?vart är du ?"
HAHA. Ibland älskar jag svenska människor, en tjej hade hittat den och lämna den till tanten vid disken.
Fan va underbara människor kan vara ibland. Tack ska du ha du som lämnade tillbaka den <3

Kommentarer
Postat av: jennie

hahahaa..jag har aldrig sätt nån mer panikslagen människa än du..desutom vart jag s paff nör nån svara så jag bara sa så hahaha!!..Gassen va ju god i allafall:P

2008-10-13 @ 12:08:11
URL: http://skrattefnatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0