a longdistance call from love

å jag måste bara säga att jag blev jätteglad igår kväll.
Mobilen ringer....okänt nummer....skajag svara?
Det var ju tur att jag gjorde det för det var Michaela som ringde :D Hon ringde från sin pappas mobil.
Jag blev aschokad, allt jag kunde säga var "jag saknar dig" "jag saknar dig" jag saknar henne verkligen.
Jag visste inet vad jag skulle säga, fick inte fram några ord. Jag tycker att hon kan komma tillbaka nu för jag har nog aldrig saknat en människa så här mycket förut :(




Föredrar du den här bilden istället eller Michaela ?

Kommentarer
Postat av: M

much better !



Jag saknade dig också :(:(

2008-09-30 @ 10:56:45
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0