Back on track again - Jesse McCartney <3

Jesse McCartney - Leavin'



Mina damer och herrar, jag har fallit för honom igen.
jag är tillbaka till åren 05-06, eller okej kanske inte lika besatt men han är lika underbar igen.
Människor i mitt umgänge fick mig att börja tycka mindre om Jesse och få mig att tro att han inte är så bra som jag tyckte, och jag lät dom få mig att tycka det.
But no more, Jag mår som bäst när jag får lyssna på honom osv och jag tänker fan inte sluta bara för att ett par, flertal...., människor säger att han är mobbad.
Jag tycker att han är värd min uppmärksamhet, och det är allt som räknas och det finns inte en chans att jag tänker att sluta lyssna på honom eller sluta tycka om honom bara för er människor.

Jag ska aldrig mer låta mig luras att inte tycka om det jag vill bara för att jag är rädd för att bli mobbad eller whatever, jag tycker om det jag vill och lyssnar på det jag vill, är helt enkelt den jag vill utan att människor ska tycka att jag är mobbat.

Jesse McCartney will always be the one who got me back on track.

Det började med honom, tack vare honom så började jag vara bara mig och var mig själv, den jag ville vara och slutade defnera mig som någon jag helt enkelt aldrig har varit....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0