Be silent...be still....be not tired?....at all....

jag ska gå och lägga mig nu, jag lovar .
Jag måste bara säga en sak....eller okej det var nått jag skulle säga men jag glömde bort.
Ville bara ha en ursäkt att skriva ett sista inlägg så att jag inte behöver gå och lägga mig så att jag inte behöver gå upp och gå till skolan imorgon...patetiskt right?
well well, god natt antar jag.

Ingen som vill följa med till stadsbiblioteket imorgon?

måste dit och jag kommer känna mig så mobbad om jag går dit helt ensam, fast å andra sidan så är det ganska skönt att vara ensam där, i tystnaden. Be silent, be still, be silent, be still . Freddie Prince Jr <3



legs a la Maria a la Spania

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0