en lyckad kväll med olycklig mat

Pappa och Sussi var nyss här och åt middag, som jag hade lagat, vilket är illa.
Försökte göra Emelies kyckling mango Chutney, men det gick åt helvete.
Hade tänkt rensa kyckling som jag hade i frysen rå, vilket var den sämsta iden någonsin, var bokstavligt talat 3 sekunder från att spy innan jag insåg att jag inte skulle göra det här. Så jag slängde den och gick ner till ica för att köpa en färdig.
Skakar fortfarande när jag tänker på det, det vidrigaste någonsin.

Men vi hade trevlig, dom tyckte om maten :D
Pappa har aldrig varit i min och mammas lägenhet och vi har bott är i 2 år, så nu när mamma inte är hemma så kunde pappa komma :P dom har issues :P

Fick en armband av dom som tack för maten :D Ska bjuda dom på mat oftare :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0