från förnekelse till accepternade

Okej jag har ett seriöst problem. Första steg till tillfrisknande är accepterande, right?
Det kanske är så att jag har ett problem med att jag möblerar om mitt rum hela tiden, jag föll för frestelsen igen idag, så nu har jag ommöblerat igen, jag var bara tvungen.
Jag står inte ut med att ha rummet på ett sätt i mer än en måndad.

Det är så skönt när man har möblerat om, så sätter man sig i sängen, och bara tittar på sitt skapande, gör det för kickens skull. Men jag ska försöka att ha rummet som jag har det nu i alla fall ett tag.

Kommentarer
Postat av: Amanda

det är jätte kul att möblera om

2008-09-27 @ 17:31:57
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0