Greatest story ever told - Oliver James

Jag har alltid älskat den här låten men lyssnade inte när personen jag fick den av sa vem det var som sjöng. av ren slump fick jag nyss reda på att det är världens sötaste människa på jorden, Oliver James, snubben som jag och Emelie tidigare idag dog för under filmen Raise you voice.
Älskar den filmen
och älskar honom men jag hade verkligen ingen aning om att det är han som sjunger den här låten, fan vad läskigt. Vilket jävla sammanträffande måste jag säga. Det är riktigt läskigt när sånt händer.



Han sjunger den här här låten i  filmen What a girl wants, filmen som vi tidagre idag även sa att vi måste se bara för att han är i med i den. Så Emelie nu kör vi fan på den filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0