Let's get down to business my friend<3

Afroz det här inlägget går ut till dig, imorgon får du med mig att göra.
Ska snacka vett i skallen på dig, va fan tänker du på när du säger att du ska åka till Pakistan efter att du har kommit hem från Englandspraktiken i vår ? Det är ett skämt och du ska ta mitt ord på att jag inte tänker låta dig göra det misstaget.

That's what friends are for .
I'm gonna make sure you don't make a mess out of your life . Trust me .



Det finns mer var det där kom ifrån, imorgon ska jag snacka med tönten och skämma ut henne inför hela skolan genom att skrika i korridoren, låter inte det som en trevlig skoldag ?



- Den här bilden är från förra hösten så mobba mig inte

Kommentarer
Postat av: afroz

nee då, inte går de o bli sur på mig

2008-09-16 @ 22:54:16
Postat av: Maria

:O Watch me<3

2008-09-16 @ 23:06:08
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0