Let's remember Benidorm- 25 Augusti


Gåradagen slutade inte upp som den bästa dagen kanske, min kusin tappade bort sin kamera på en klubb, så hon var ganska förstörd, men melle och jag var snabbt uppe, eller okej kl 2, men vi var trötta. Vi gick runt i heeela stan, eller i en cirkel och köpte en nya kamera till henne. Det var det minsta vi kunde göra, hon är värd så mycket mera.
På kvällen drog jag och melle ut igen men undvek Stardust...




Melle och jag dog ut på morgonen för att köpa en nya kamera till sofia



Spänningen är olidligt..



Vilken chock hon fick :D suprise suprise



Hon blev glad och kramade Emelie :D <3



Sofia och hennes nya kamera



Jag blandade korten och sofia testade skärpan



Drog till stan igen



Melle och jag drog ut igen på kvällen, Sofia bangande :(

Kommentarer
Postat av: emelie

vi gick upp 11 dumbo! ;D

2008-09-02 @ 14:36:30
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0