Let's remember Benidorm - 27 Augusti

Sista dagen, dags att åka hem. Det var både sorgligt och skönt.
Men alla var så jävla stressade på morgonen att man inte hann tänka på att man åkte iväg. Då för tillfället ville jag bara åka hem, men nu vill man såklart tillbaka <3




Sofia fixar det sista med packningen



Melle fixar det sista med sig själv :D



Melle med I love Benidorm skylten bakom sig. True words



väntar på bussen



Sofia var i alla fall pigg på flygplatsen



Såklart hamnar man på golvet :D



Favoritbild på melle <3
 


Fick inte plats någonstans så jag hamnade på bagabedraggrejen



haha skönaste bilden. Alla helt olika uttryck



När vi går på flyget, blåsigt var det :D



Emelie däckade innan vi ens hade lyft



Väntar på bagaget i Sverige, va fan gör du på golvet Sofia ?
Min gröna kudde syns i alla fall :D




Melle hamnade på vår packning



Äntligen hemma till den här sötnosen som var vädigt nyfiken på väskan



Min älskling var glad att se mig:D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0