Min lycka blev äntligen gjord :D

Den här dagen är den bästa på länge. Var lite irriterad och trött när jag gick till skolan i morsen men det ändrades snabbt när jag utanför filmkunskapssalen satt och såg Gul jacka, Gul jacka är den snyggaste enligt min åsikt, inte din Michaela, killen i skolan. Fatta vilket glädjeskutt jag fick när jag fick reda på att han går i samma kurs som jag :O .

Det roliga är att för typ 3 dagar sen så satt jag och tänkte på det och bad att han skulle gå i min filmgrupp, hur stor är chansen liksom att han verkligen går i den också liksom :O .

Så jag har varit glad hela dagen, jag tror inte att tjejerna står ut med mig länge till. Har stalkat honom i ett år nu och nu kanske man kan ta sig själv och snacka med honom,.....kanske.  :D:D

Kommentarer
Postat av: Emelie

meeeeeeeh önska dig en miljon också näru är påväg å dela me dig ;D mohaha!

2008-09-05 @ 14:15:05
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Emma

JAAA, snacka med tönten! Det är dags nu! Vi går i trean, det är din sista chans!!!

2008-09-05 @ 20:50:12
Postat av: Maria

Chilla Emma jag har tills jul på mig. det kommer det kommer....jag lovade ju afroz att jag skulle innan vi går ut, måste bara jobba upp modet:P:D

2008-09-06 @ 13:28:46
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0