no more hospitaltime for my part

Fick precis ett brev från karolinska sjukhuset där det står " Maria är friskförklarad, men ska ju naturligtvis söka om nya symtom skulle uppstå" Jag är friiisk :D
Sen så står det bara en sammanfattning av cancerbehandling, alltså vilka behandlingar jag gjorde och sånt.

Det var så jävla skönt igår när läkaren sa " jag är riktigt glad att få säga det här, att du är frisk, det känns skönt"
Men det faktiskt lite sorgligt när vi åkte bussen från sjukhuset, jag har spenderade en jävla massa tid på det där stället, sen jag var 6 år liksom, det känns konstigt, sorgligt men ändå skönt att inte komma dit mera.

Det känns som om jag lämnar en del av mitt liv bakom mig nu, dessa 12 år har varit en pain in the as och nu behöver jag äntligen aldrig mer tänka på det.
Fast jag får hellre inte bete mig som ett "sjukt barn" längre. Varje gång man kommer till sjukhuset så får man bete sig som ett barn och man får verkligen vara den som människor bryr sig om. kommer sakna det

Fast nu är jag frisk så vi ska vara glada för mig :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

men inga mer blodprov =D de hurrar vi för!! =D hihi <3

2008-09-19 @ 15:32:00
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Vad kul för dig :)

2008-09-19 @ 22:38:44
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis :D

2008-09-20 @ 14:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0