nytt hår och beverly hills = en helt vanlig torsdag

Färgade håret, det var på tiden liksom, mitt hår såg förjävligt ut. Fast jag vet inte riktigt om jag är helt nöjd, det blev för mörkt. Det fanns ingen annan brun än "true brown" och den var ganska mörkt så mitt hår blev mörkbrunt och svart.
men men det får väll duga.

Sofia var här förut ett tag och vi åt mat och tittade på nya och gamla beverly hills. Vi ska göra ett race och titta igenom alla beverly hills säsonger, sofia har ettan och tvåan.
Det är asroligt att se hur små dom var och speciellt Shannen Dhoerty. Hon är underbar.

Det är verkligen jätte konstigt att se henne så där ung och liten igen, efter att man har sett henne i nya beverly hills, riktigt läskigt. Fast det går inte ens att se något Brenda i Shannen i nya 90210, man ser bara Prue . Saknar Prue <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0