unforgetable friday

Fredagen var  U N D E R B A R, även fast jag kanske inte var den roligaste människan att umgås med eftersom jag gick och sov typ hela tiden, men Melle och Sofia hade nog ändå roligt själva.
Vi åt först mat som skulle räckt till en hel armé, sen spelade vi kort, åt ännu mera.
Sen gjorde Melle och Sofia plättar som engeltigen skulle ha varit pannkakor som egentligen skulle ha varit vofflor, fråga mig inte vad dom gjorde för jag sov halva tiden. Meen jag har fotat typ 500 bilder på det så jag ska försöka göra en snabbfilm :D Fett roligt.

Sen spelade vi geni, JAG VANN :D och sen sov Sofia och jag för att sedan vakna och titta på 90210.
skööön dag. Vann på liverpool, cludeo OCH Geni. snacka om att jag har tur i spel och en jävla otur i kärlek :O :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0