Vad har den här dagen emot mig?

helvete jag försov mig?
Det kom väll inte som en överaskning.
Men grejen är att jag försökte tänka medans jag typ sov, vilket inte var det smartaste, don't try it at home .
Jag ska gå hemifrån 8 för att hiinna till halv 9 men jag tänkte seriöst att jag skulle gå halv 9, så när kl var halv 8 så tänkete jag att jag kunde fortsätta sova vidare.

nu missar jag favoritlektionen, filmkunskap, missar en hel lektion av att bara titta på gul jacka, det suger totalt.
Ni kan ta mitt ord på att jag verkligen försov mig för det finns inte en chans att jag skulle missa en filmkunskaplektion med flit, älskar dom lektionerna.

vad ska jag och mitt deprimerande arsle göra nu då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0