VIDEON ÄR SPARAD

Okej jag har lite svårt att andas just nu, är typ fortfarande i chocktillstånd, jag trodde min dator hatade mig.
Tänkte göra ett sista försök på att spara videon som jag har hållt på med i 3 veckor nu, eller okej, jag hade säkert forsätta försökt spara i tre veckor till om det inte hade funkat, MEEEEN det gjort det :D
HALLELULJAH. Jag satt och höll andan under hela tiden som den sparades, jag trodde seriöst att datan drev med mig, att typ under den sista procenten att den skulle stänga ner allt.

jag är så ööööverlycklig nu, för nu slipper jag tänka på den där jävla videon, som jag älskar så mycket, glädjetårar kom det minsann när jag tittade på den sen när den var klar:D

Så här går det när man inte ger upp, min cpdator gav mig alla anledning att ge upp den jävla videon, men fan heller.
Och nu så lyckades jag och jag är gladare
then ever
This made my day :D

kommer upp snart när den har laddats upp på youtube <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0