dagen efter den 15 april



vilken sovmorgon man fick :)
Vaknade 20 i 2 av en så kallad Melle. Tvingad upp för att snart ta mig hem till henne för att göra kusinens engelskaläxa. Mysigt värre.
 Idag är den även MOLNIGT ute, det var något nytt, förhoppnigsvis tittar solenfram snart. Men det är nästan bättre att det är molning när man spelar basket, ingen sol i ögongen liksom :)

Nyss vare första gången jag loggade in på msn på typ 1 och en halv månad. Hatar msn, msn hakar upp hela min dator och det finns ändå ingen jag känner för att prata med.

Ha en trevlig dag

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Härlig bild speciellt då fiskmåsen fastnade på bilden också,haha :)

2009-04-17 @ 00:42:30
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0