etthundra

Hittade den här listan som jag så baxade från Sabina :) har ju fruktansvärt tråkigt just nu så what the hell .

1. Tre namn jag lyssnar till:

- Maria, Tenggren och tönt :)

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
- Jag är mig själv till 100 %

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
- envis antar jag

4. Detta är jag rädd för:
-  Sprutor, vatten och mörka skogar

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
- one tree hill, cola och sömn 

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
- sluta dricka cola, ommöblera i mitt rum och radera skickade sms från mobilen.

7.Detta tycker jag om att göra:
- Titta på oth, vara med vänner och familjen.

8. Detta vill jag göra just nu:
- dricka cola

9. Bästa känslan:
- Att vakna mitt i natten eller tidigt på morgonen och inse att man får fortsätta sova.

10. Värsta känslan:
- ångest in för något

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
- rolig, gentleman, lång och charmig

12. Är jag uttråkad just nu?
- en aning 

13. Jag vill gifta mig?
- antagligen

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
- resa, plugga, hitta drömjobbet, gifta mig och skaffa barn.

15. Min käraste ägodel:1
- mina one tree hill boxar

16. Något jag vill ha i present:
- Pengar lätt.

17. Detta har jag på mig just nu:
- mjukisbyxor och en sverigetröja

18. Favoritkläder:
- jeans och ett linne

19. Favoritdjur:
- katter <3 fast surikater är galet söta

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
- vetafan, så länge rock håller sig borta från mig

21. Favoritlåt just nu:
- Anywhere for you - Backstreet boys :P

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
- Bilden är rolig och matten söög

23. Stjärntecken:
 - tvilling

24. En bok jag älskar:
- Dessert flower

25. En film jag älskar:
- Blood Diamond
26. Tv-program jag gillar:
- One Tree Hill, Gossip Girl, 90210, Förhäxad, Vänner.

27. Favoritdoft:
- Becham - intimetely

28. Detta äter jag gärna:
- advokado och spenat

29. Dricker helst:
- Pepsi

30. Favoritgodis:
- Choklad!

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
- Grekland och Australien

32. Färg på mina ögon:
- blågrön

33. Min längd:
- 175 cm

34. Jag tror på:
- Kärleken

35. Jag spelar:
- inte ett skit

36. Person jag beundrar:
- Alyssa Milano och Sophia Bush

37. Så här bor jag:
- Lägenhet i Skarpnäck med modern 

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
- vetefan men det finns absolut ingen i mitt rum

39. Det här tänder mig:
- fina ögon och ett charmigs leende

40. Det här gör mig avtänd:
- dryga, otrevliga och sliskiga människor

41. Favoritfärg:
- GRÖN :)

42. Favoritcitat:
-
"Deception always catches up to you" - Brooke Davis

43. En hemlighet jag vet:
- har inga hemligheter

44. Bästa present jag fått:
- Simba av Michaela <3

45. Senast köpta skiva:
- Jesse McCartney - Beautiful soul (a)

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
- Mina ögon

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
- mitt hår, det är så jävla tunt, om det var tjockt så hade det varit underbart.

48. Udda förmåga/egenskap:
- kan nudda näsan med tungan :D

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
- en fågel

50. Vad lyssnar du på just nu?
- city of devils - yellowcard 

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
- skrivit nationellt prov, tittat på oth och handlat mat.

52. Var är dina föräldrar födda?
- Stockholm

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
- Itunes tror jag

54. Vilken är din favoritrestaurang?
- medis creperi

55. När badade du i en pool senast?
- Benidorm augsti 2008

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
- kanske..

57. Hur många barn vill du ha?
- den dagen den sorgen :P

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
- Metal...

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
- of course

60. Vad har du för TV-kanaler?
- vetefan!

61. Har du åkt moped någon gång?
- nej men motorcykel

62. Har du busringt någon gång?
- haha aa, det var goa tider :)

63. Har du fått felparkeringsböter?
- skulle inte tro det

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?
- har jag en dödsönskan eller ?

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
- Spanien... :$

66. Har du en egen trädgård?
- räknas pappas uteplats ?

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
- Kalle

68. Kan du alla orden i nationalsången?
- ibland :P

69. Badkar eller duschkabin?
- dusch

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
- Twiligt måste jag nog säga

71. Favoritpizza?
- Calzone

72. Chips eller popcorn?
- Chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?
- Använder inte läppstift...

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
- rökt vad ?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
- never ever

76. Apelsin- eller äppeljuice?
- hatar äppeljuice.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
- don't remember

78. Godaste chokladet?
- geischa såklart

79. När röstade du senast?
- Har aldrig röstat.

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
- aldrig gjort..

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
- nää :(

82. Är du bra på matlagning?
- haha don't bet on it

83. Klarar du att tanka själv?
- skulle inte tro det

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalen?
- nää

85. Pepsi eller Coca Cola?
- pepsi

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
- nää, tack gode gud.

87. Vad var det senaste du handlade?
- hårfärg och två filmer idag

88. Har du kräkts offentligt?
- I'm afraid so

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
- tror inte på sann kärlek så jag måste säga mångmiljonär 

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- nej men på ödet 

91. Har du ringt något betalnummer?
- yes

92. Kan man vara vän med sitt ex?
- Självklart

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
- Mammas kompis pär

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
- vetefan

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
- tror inte jag har något

96. Vad har du i din väska?
- använder helst inte väska

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
- hämtar in mina katter till rummet och kramar om dem tills dem ber om att få gå.

98. Vad är du tacksam för idag?
- min familj

99. Var hittade du den här listan?
- Hos Sabina

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkäten?
- de som har lika tråkigt som jag hade när jag gjorde den :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0