Idol skratt och naturlig humor :)

Innan jag går och lägger mig vill jag bara säga lycka till, till Jennie som förhoppningsvis tar sig till hovet om ett par timmar och tar sig modet att gå på idolautition . Hon lovade att hälsa till mig så om hon går vidare så blir jag också känd :)
nej men lycka till gumman <3



PS. Kusinen och jag mötte Jennie och Becca på tunnelbanan hem och pratade om att hon skulle till idol. Jag och Sofia var ju på värsta roulet, vi var störtsköna och humorn var på topp, även fast vi inte ansträngde oss. Men poängen är att tjejen som satt bredvid oss satt och asgarvade åt typ allt vi sa.
Så där vet ni beviset på att vi tenggrenar är humorn inom oss :)

Kommentarer
Postat av: fia

exakt :D <3

2009-04-25 @ 11:11:57
URL: http://guldmedalj.devote.se
Postat av: jennie

ååååå..va söt du är Maria!!! Men vet du..det gick inte så bra..BEcca typ svimma o hoppa av kön..så jag va kvar ett tag..men de va typ 7 timmar kvar innan min tur..o hade redan vart där 9 timmar...:/

2009-04-27 @ 00:00:52
URL: http://skrattefnatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0