It's where I belong

all right så jag har hittat mitt favoritställe.
Basketplanen i parken, så om ni någon gång vill hitta mig så kommer ni antagligen att hitta mig där.
Ska spela basket minst 1 timme om dagen nu när sommaren kommer. Då behöver man inte gå till gymmet lika ofta och man får feta skillsen så att man kan klå alla killar i basket :)

Älskar att vara där för där kan man tänka. Bara kasta omkring bollen, lyssna på hög musik och bara vara.
Jag spelar som bäst när jag måste som sämst och när jag mår som bäst :P
Där ute får jag också modet att göra saker som jag inte vågar göra, ni kanske inte fattar vad det betyder men det betyder något för mig i alla fall :)

well well ska göra mig i ordning nu för att sedan bege mig iväg .

Kommentarer
Postat av: jénnie

jag fattar att du gör ´saker du inte v´ågar göra annars :)

2009-04-12 @ 21:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0