just an ordinary wendsday

Hemma igen, man kan ju lugnt säga att det var galet onödigt att gå till skolan idag. Det var genrep inför projektredovisningen och Michaela och jag har ju inte ens börjat och hon var inte ens i skolan idag så det gick inte riktigt som tänkt.
Men det var ganska okej att jag kom ändå, fick lyssna på andras redovisningar och se vad dem hade gjort fel så att jag coh Michaela inte göra samma fel. thihi. Sen behövde jag tala med läraren så det var okej att jag åkte till skolan.

Ska försöka hinna se det senaste 90210avsnittet innan jag ska ta mig till Cecilia för att sedan åka in till stan och köpta hårfärg till henne. HAHA vi färgade hennes hår igårkväll med det blev typ grått/ljusgrönt. HAHA hon var lite deprimerad, men jag tycker faktiskt inte att det var så farligt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0